In English In Italiano Auf Deutsch
/ Home / Pielgrzymki i wyjazdy z parafii

s. Beata

Dzień Dziecka na wyjeździe PDMD

Tegoroczne obchody Dnia Dziecka połączone zostały ze Świętem Dziękczynienia, które w Warszawie miały swoje szczególne miejsce. Nasza wspólnota z Papieskiego Dzieła Misyjnego Dzieci już wczesnym ranem podążyła do Stolicy na te uroczystości. Po drodze odwiedziliśmy Niepokalanów gdzie w Bazylice Mniejszej uczestniczyliśmy we Mszy Świętej. Potem zwiedziliśmy Muzeum Św. Maksymiliana, Muzeum samochodów papieskich i pierwszą kaplicę zbudowaną przez Św. Maksymiliana. Następnie ruszyliśmy w dalszą drogę do Warszawy. Na miejscu czekał już na nas ciepły posiłek – smakowita kiełbaska z dodatkami. Gdy ciało już zostało pokrzepione ruszyliśmy zdobywać Miasteczko Dzieci zbudowane przy Świątyni Opatrzności Bożej. Rozpoczęliśmy od namiotu bł. Edmunda Bojanowskiego gdzie założyliśmy okulary wiary by lepiej poznawać drogi świętości. Tam też strzeliliśmy sobie fotkę z bł. Edmundem, każdy zrobił różaniec cnót duchowych i szykowaliśmy się już do gry rodzinnej Jan Paweł II – święty dookoła świata. Z paszportami w ręku rozpoczęliśmy podróż od Wadowic i Krakowa poprzez Fatimę w Portugalii, Guadalupę w Meksyku, Nagasaki w Japonii i na koniec znaleźliśmy się w Senegalu na Czarnym Lądzie. Na każdej stacji naszej wędrówki poznaliśmy ciekawych ludzi, nauczyliśmy się nowych sprawności i zobaczyliśmy interesujące zabytki. Na koniec podróży czekały na nas smakowite pączki. Czas biegł nieubłagalnie do przodu i wnet trzeba nam było wracać do domu. W doskonałych humorach, pełni wspaniałych przeżyć i z niezapomnianymi wrażeniami wracaliśmy do Kalisza. Dziękujemy Księdzu Prałatowi, że nam umożliwił zrealizować ten wyjazd. W miejscach Świętych gdzie byliśmy pamiętaliśmy w modlitwie o wszystkich naszych bliskich i dalekich dobrodziejach.