In English In Italiano Auf Deutsch
Piątek, 7 Listopada 2014

Klaudia Janik

Wyjazd młodzieży do Mikorzyna

W piątkowy szary i zamglony dzień 7. listopada, rozpoczęła się nasza wyprawa na kolejne warsztaty muzyczne. Tym razem udaliśmy się do Mikorzyna. Opiekunami naszej grupy był ks. Krzysztof Duchnowski i niezawodny dk. Łukasz. Po przyjeździe i zakwaterowaniu w pokojach zjedliśmy kolację, którą przygotowali dla nas chłopcy. Następnie po krótkim odpoczynku zebraliśmy się wspólnie w jadalni, gdzie rozpoczęliśmy turniej gier, które zabraliśmy ze sobą na wyjazd.

W sobotę wczesnym rankiem, dziewczęta przygotowały równie pyszne śniadanie, na które niestety chłopcy zaspali. Kolejnym punktem dnia była wspólna modlitwa- tym razem była to Jutrznia. Po modlitwie zabraliśmy się do pracy, przez kilka godzin ćwiczyliśmy nasz śpiew i nie była to dla nas kara tylko super zabawa. Nasze ćwiczenia przerwał dochodzący z kuchni zapach przygotowanego przez panią Irenę obiadu za co jesteśmy jej ogromnie wdzięczni. Po obiedzie zabraliśmy się ponownie do ćwiczeń, a wieczorem udaliśmy się do kościoła na Mszę św., gdzie zostaliśmy ciepło i serdecznie przywitani przez parafian. Niedzielny poranek przywitał nas słońcem, jednak nad nami pojawiły się chmury, ponieważ był to już ostatni dzień naszego pobytu na warsztatach. Po wspólnym śniadaniu, udaliśmy się na Mszę świętą o godz. 1100. Oprawę muzyczną zapewniły dziewczęta z zespołu. Po Mszy św. zjedliśmy obiad i zwiedziliśmy ogród Św. Idziego, gdzie mogliśmy zaobserwować piękne kolory złotej jesieni . Nadszedł czas kiedy musieliśmy spakować się i wrócić do Kalisza. Naładowani pozytywną energią, umocnieni modlitwą i chwilami spędzonymi razem czekamy na kolejny wyjazd, na który mamy nadzieję nie będziemy musieli długo czekać.
Dziękujemy księdzu Krzysztofowi oraz diakonowi Łukaszowi za to, że po raz kolejny pokazali nam jak poprzez wspólną zabawę i śpiew można bliżej poznawać Boga.